Κατηγορίες & Βραβεία

Σας παραθέτουμε τις ενότητες και τις κατηγορίες στις οποίες μπορείτε να υποβάλλετε τις υποψηφιότητές σας

Ενότητα 1:
Λιανεμπόριο / Σούπερ Mάρκετ

1.1. Συμβολή στην Ανάπτυξη & την Εθνική Οικονομία

1.1.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία
1.1.2. Εξαγορές – Συγχωνεύσεις
1.1.3. Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς
1.1.4. Αποτελεσματική Αντιμετώπιση της Πανδημίας

1.2. Δίκτυο & Καταστήματα – Φυσικά & Online

1.2.1. Πρότυπο Κατάστημα
1.2.2. Ανάπτυξη Τμήματος Food To Go
1.2.3. Δίκτυο Franchising
1.2.4. Δίκτυο Καταστημάτων Ευκολίας / Convenience
1.2.5. Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ

1.3. Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες

1.3.1. Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης
1.3.2. Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας & Υγιεινής
1.3.3. Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
1.3.4. Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση

1.4. Μάρκετινγκ & Επικοινωνία

1.4.1. Re-branding της Εταιρείας
1.4.2. Μάρκετινγκ & Διαφήμιση
1.4.3. Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες
1.4.4. Direct Διαφήμιση & Προώθηση
1.4.5. Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty

1.5. Ψηφιακές Εφαρμογές & Κοινωνικά Δίκτυα

1.5.1. Στρατηγική Social Media
1.5.2 Big Data & Marketing Analytics
1.5.3. Καινοτόμες Πρακτικές Ψηφιακής Επικοινωνίας
1.5.4. Ηλεκτρονική αγορά – Marketplace
1.5.5. Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών

1.6. CSR & Ανθρώπινο Δυναμικό

1.6.1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
1.6.2. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον
1.6.3. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

1.7. Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)

1.8. Ψηφιακή Λιανεμπορική Εταιρεία

Ενότητα 2:
Προμηθευτές Ταχυκίνητων Προϊόντων (Food & Non-Food)

2.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία

2.1.1. Συμβολή στην Εθνική Οικονομία
2.1.2. Εξαγωγική Δραστηριότητα
2.1.3. Καινοτόμος Νέα Εταιρεία

2.2. Αύξηση Πωλήσεων & Καινοτομία στις Πωλήσεις

2.2.1. Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων (Food)
2.2.2. Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων (Non Food)
2.2.3. Καινοτόμες Τεχνικές / Τεχνολογίες Πωλήσεων

2.3. Προϊόντα & Συσκευασίες

2.3.1. Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος / Σειράς Προϊόντων
2.3.2. Επιτυχημένο Επαναλανσάρισμα Προϊόντος / Σειράς Προϊόντων
2.3.3. Δημιουργία Νέας Κατηγορίας
2.3.4. Είσοδος σε Νέα Αγορά / Κατηγορία
2.3.5. Υγιεινή Διατροφή
2.3.6. Vegan-Vegeterian Προϊόντα / Σειρές
2.3.7. Νέα Συσκευασία

2.4. Marketing & Επικοινωνία

2.4.1. Marketing & Επικοινωνία (Food)
2.4.2. Marketing & Επικοινωνία (Non-Food)
2.4.3. Direct Διαφημιστικές Καμπάνιες

2.5. Ψηφιακές Εφαρμογές & Κοινωνικά Δίκτυα

2.5.1. Στρατηγική Social Media
2.5.2 Big Data & Marketing Analytics
2.5.3. Digital Engagement Πελατών

2.6. Ποιότητα, Καινοτομία & Τεχνολογία

2.6.1. Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας
2.6.2. Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες
2.6.3. Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα

2.7. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) & Ανθρώπινο Δυναμικό

2.7.1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
2.7.2. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον

2.8. Ελληνική Παραγωγή & Παράδοση

2.8.1 Βέλτιστη Αξιοποίηση της Ελληνικής Αγροτικής Παραγωγής & Παράδοσης
2.8.2. Παραδοσιακή Ελληνική Εταιρεία

Ενότητα 3:
Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG

3.1. Κοινές Ενέργειες CSR
3.2. Κοινές Προωθητικές Ενέργειες
3.3. Shopper Marketing – Customer Segmentation
3.4. Συνεργασία στη Βελτιστοποίηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
3.5. Συνεργασιακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Ενότητα 4:
Προμηθευτές Λύσεων & Υπηρεσιών

4.1. Ψηφιακές Τεχνολογίες & Συστήματα
4.2. Εξοπλισμός επιχειρήσεων
4.3. Προωθητικές Ενέργειες / Υπηρεσίες
4.4. Υπηρεσίες Διανομής & Logistics
4.5. Διάφορες Υπηρεσίες

Κορυφαία Βραβεία



Top National Retailer

Απονέμεται στην επιχείρηση σούπερ μάρκετ με πανελλαδικό δίκτυο, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Top Regional Retailer

Απονέμεται στην επιχείρηση σούπερ μάρκετ με δίκτυο τοπικής εμβέλειας, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Top Food Supplier

Απονέμεται στην προμηθευτική επιχείρηση τροφίμων, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.

Top Non-Food Supplier

Απονέμεται στην προμηθευτική επιχείρηση μη τροφίμων, που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους, σύμφωνα με τα βραβεία που κατέκτησε (GOLD=7 πόντοι, SILVER=3 πόντοι, BRONZE=1 πόντος). Συνυπολογίζονται οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν μέσω των βραβείων στην 3η Ενότητα: Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG.



Top Rated Project

Λιανεμπόριο / Σούπερ Μάρκετ

Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 1ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project

Προμηθευτές Ταχυκίνητων Προϊόντων (Food & Non-Food)

Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 2ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project

Βέλτιστες Συνεργασιακές Πρακτικές Λιανεμπορίου / Προμηθευτών FMCG

Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 3ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Top Rated Project

Προμηθευτές Λύσεων & Υπηρεσιών

Το βραβείο απονέμεται στο έργο της 4ης Ενότητας που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα.

Platinum Award

Το βραβείο απονέμεται στο έργο / πρωτοβουλία που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των υποψηφιοτήτων, ανεξαρτήτως ενότητας ή κατηγορίας. Σε περίπτωση ισοψηφίας, η τελική απόφαση λαμβάνεται από την κριτική επιτροπή.

Τιμητικά Βραβεία 10Ετίας!



Τα βραβεία διοργανώνουν το περιοδικό σελφ σέρβις της BOUSSIAS με την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Διοργάνωση

Official Publications

Υπό την Αιγίδα